god morgon allesammans

Sovit gott?
Det har inte jag. Har haft otäcka mardrömmar både igårnatt och denna natten. Inte alls kul. Nästan så man vill gråta när man tänker på det.. Iallafall ställde jag klockan på nio, men jag somnade väl om som vanligt och vaknade vid 09.56. Så då blev det uppstigning och ge hunden mat.
Regnig dag idag. Inte alls kul att gå då, men samtidigt är det ändå ganska skönt. Hade bättre tempo på det idag med. Ännu skönare. Men gav inte allt, tror nog jag har tränat lite för mycket på sistone? Äsch, skit samma, blir nog bra :)

Idag ska jag ägna dagen åt bokläsning, nhl-spelande och andra avenyn tittande. Missade det i söndags eftersom vi va hos snurriga gammelmormor då o efter va jag ute och gick. Så blir det ibland. Tur att internet finns!
Nu ska jag ta och hoppa in i duschen. Skrubba riktigt o sen smörja in mig. Åh va härligt :)
Efter det blir det frukost för hela slanten. Köpte världens godaste yoggi igår - päron/vanilj. Muuuums!

Hörs senare.
Puss o kram




maaarcus ♥ - i have nothing, if i don´t have you


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0