godmorgon people

Igår satt jag med min dundertråkiga Geografi tills klockan va typ 19.45, vilket betyder att jag suttit hela dagen. Dock hade jag pauser osv men ändå suttit nästan hela dagen. Inte alls kul, men myckt behövligt.

Steg upp alldeles nyss. Vaknade väl vid 10 typ och sen läste jag ut min bok. Den var sjukt bra och jag rekomenderar den starkt! Vill ha en lika bra bok till att läsa. Men ska inte låna någon försen jag har gjort mitt prov. Risken är att jag läser boken istället för Geografin och det är inge bra. Lika bra att plugga plugga plugga, så man får detta provet ur världen och slipper göra om det..
Med andra ord ska jag, efter duschen, sätta igång att plugga. Skriva ner stödord, svara på frågor och gå igenom massa papper som Peter skickade hem till mig! Blää. Vissa frågor är hur knepiga som helst. Emelie kanske kan dem, så hon ska få äran att hjälpa mig lite :)

Kikade självklart på Idol igår. Fel människa vann! Johan gör visserligen coola framträdanden men han utvecklas ingenting. Han är helt inne på sin vanliga stil, sitt vanliga låtval. O så tycker jag inte att han har speciellt bra röst. Han är bara cool, men inget mer.
Elias, som åkte ut, har mycket mer stil och hans sångröst är som ett skänk från ovan. Igår va kanske inte ett av hans bästa framträdanden, men han förtjänade att vara kvar. Han har såå mycket att visa och leverera!
Nya tag idag, missar dock det, men får se vem som åker ut vid 22.45! Åker Anna ut någongång under tävlingen, är Idol slut. Idol är ingenting utan henne! Min favorit.

Nähe, ta tag i sin dag. Duscha, käka frukost och PLUGGA står på mitt oerhört organiserade schema för denna dagen. Får hoppas på att pluggandet går bra, så jag slipper få raseriutbrott. O så går ju tiden fort när man gör något. Och det betyder då att det snart är kväll o vi kan åka o bowla som aldrig förr :)

Ha en bra dag allihopa.



Jag älskar dig ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0