goodmorning sunshine

  

Gårdagens klädval på dagen blev:
Cityshorts - H&M
Vitt linne - H&M
Svart linne - Lager157
Leggins - Ginatricot
Håret fick bli en badhairdayknuta minsann Älskar den frisyren. Ser så himla stilren ut!



Gårdagens mysklädval på kvällen fick bli:
Tröja - Sunshine
Mysbyxor - Halens

Näe minsann, ingen sunshine här inte :( Men det är en god morgon iaf. Vaknade vid fem när min klocka ringe. Det va kanske inte så roligt, men det roligt mysiga va att jag vaknade upp bredvid min kärlek. Vill göra det alla dagar på året <3
Har precis kommit hem från en powerwalk. Dock ingen jättehög puls, men det va så man blev lite sådär halvsvettig. Käkar frukost nu, vill svettas klart, skönare att duscha då ;)
Denna dagen ska vikas åt att jobba och att lämna tillbaka Hulken-filmen vi hyrde igår. Den va sådär. 3/5 stjärnor. Men den är sevärd ändå. Hm, lite kluven på denna film. Se den, o döm själva får jag väl säga :)
Jobbar 8-15, så är väl kanske hemma vid halv fyra. Får se vad som händer då. Inte en aning. Kanske plugga lite. Hade behövts :P



Dagens i-landsproblem är nog att man ställer in "nästan-slut-yoggi-paket" i kylskåpet, så när man kommer på morgonen finns det två skedar kvar i paketet. Fy säger jag bara.
Nyss när jag ville ha päron/vaniljyoggi (va hur sugen på det som helst) fanns det tre skedar kvar. Faan jag blir så trött.

Nähee, nu ska jag käka klart min frukost och sen ska jag ta en lång varm dusch. Ska bli skönt som tusan. Sen ska jag klä på min för att bege mig till jobbet. Är på heelt fel sida denna dagen igen, men det får jag väl ta..
Hörs i eftermiddag.
Puss o kram




eriiikah ♥ maaarcus

Kommentarer
Postat av: Angelica

Ryck upp dig fisen. Du har en bra arbetstid iallfall, jag ska jobba 16-21 ;D hihi, du får komma och handla av mig ikväll ! <3<3

2008-10-27 @ 09:09:42
URL: http://angelicahammarstrom.blogg.se/
Postat av: Stijnalina

Älskar den knuten, enkelt, men ack så snygggt!!!

2008-10-27 @ 15:06:42
URL: http://stijnalina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0