gooodmorgon

Klockan är nio o jag är hyfsat pigg. Detta va inte planerat.. Har ju ställt klockan på 10. Vaknade redan vid åtta typ. Jaja, godmorgon iallafall :)
Inatt har jag sovit som en gudinna. Inte drömt ett skit, inte vaknat en gång. Bara legat nerbäddad skönt i min underbart nybäddade säng. Finns knappt något bättre :)
Ska snart pallra mig ut, men hälen är lite öm. Har nog gått för mycket, så hälsenan vill inte som jag. Har ju inte tränat såhär mycket sen 2006 och då tränade jag absolut inte varje dag, så thats why kanske.

Idag blir det en lugn dag. Mamma ska till skolan och Jonathan ska till Urshult. Undrar vad jag ska göra?
Funderar på att kika på alla avsnitten av Livet i Fagervik!? Verkar ganska bra. Men o andra sidan hade jag behövt ta tag i mitt pluggande. Inte länge kvar tills provet nu.. Får blanda lite. När jag tröttnar på Näringslivet får jag hoppa över till Fagervik ;)
Ska faktiskt ta o göra iordning håret idag, föna -platta o fixa, så ni får se hur det verkligen blev. Fast jag blev nästan rädd för mig själv i morse när jag steg upp o kikade mig i speglen. Inte van att se den hårfärgen ;D
Jaja, nuska jag klä på mig o dra ut. Blir nog en runda på halvfart idag, men det gör inget. Så länge jag är ute så :)
Hörs senare babes.
Puss o kram



maaarcus ♥ loving you makes life worth living



Dagens lista, bara för att liksom...

DIG:
1. hur lång är du? - 166 kanske
2. vad vill du bli när du bli stor? - Inköpare
3. vad pluggar du? Pluggade Handelsprogrammet
4. har du långt hår? Njaa, axellång
5. vilken hårfärg har du? Mörkbrunt
6. Skickar du minst 20 sms per dag? Beror på
7. har du haft sex senaste månaden? Yes
8. hur många personer bevakar dig på bdb? Inte en aning
9. Hur många personer bevakar du på bdb? Inte en aning
10. vilken deo använder du? Rexona någonting
11. vad har du för färg på dina underkläder just nu? har inga

FAMILJEN
1. bor dina föräldrar ihop? Nix
2. vem är bäst, mamma eller pappa? Mamma, for sure
3. hur många syskon har du? En lillebror
4. vad är det senaste du sa till din mamma? Gonatt, älskar dig
5. vilken mat lagade din pappa senast? Inte en aning
6. hur många ställen har du bott på? 5 st, tror jag
7. vem i din familj stör du dig mest på? Jonte om han är rövhumör ;)
8. vilken familjemedlem är snällast? Mamma. Eller egentligen båda. Äsch, skit samma
9. när hittade du senast på något tillsammans med ett syskon? Beror på hur man menar. Va o bowlade med honom i början av Oktober.

KOMPISAR:
1. bästa vän/vänners namn? Absoluta bästa vännen är såklart Nathoe
2. när var du senast med nån kompis? Lördags
3. vem sov du hos senast av dina kompisar? Nathoe
4. har du kysst nån kompis? Yes
5. har du varit tillsammans med någon du nu är kompis med? Yes
6. vem har du varit kompis med längst? Nathoe Frölich
7. vem känner dig bäst? Nathoe o mamma
8. längsta tid du varit osams med en kompis? Oj, lite mer än ett halvår tror jag
9. skulle du säga till en kompis att du hatade hans/hennes tröja om du gjorde det? Är man en bra kompis kan man det, eller kanske inte hatade men att den inte är fin
10. känner du dig tvingad till att umgås med vissa kompisar? Näe

KLÄDER:
1. vad har du på dig idag? Ingenting ännu, men sen blir det mjukisar och älsklings tröja
2. har du bytt om idag? Nix
3. favorittröja? Måste vara marcus elvinetröja, annars vet jag inte
4. sexigaste klädesplagget på andra könet? Oj, va svår fråga. Beror väl på humör.. Eller stringkalsonger kanske? ;)
5. har du gett bort kläder nån gång? Yes
6. har du ångrat ett klädköp nån gång? Näe. Skor och kläder ångrar jag nog aldrig
7. har du handlat kläder genom internet? Yes
8. fulaste plagget andra könet kan ha? Också en svår fråga. Beror på
9. vad använder du för skor? Alla möjliga

VÅGAR DU:
1. vågar du skrika åt dina föräldrar? - Jaa
2. vågar du klä dig annorlunda? Annorlunda är nog inte min stil så nej, det hade jag inte kunnat.
3. vågar du vara dig själv? Ja
4. vågar du fisa inför din pojk/flickvän? Haha, klart
5. vågar du pierca dej? Självklart
6. vågar du dig på utmaningar? Beror på vad det är
7. vågar du ha sex på offentlig plats? Ingen kommentar
8. vågar du vara omogen? Barnslig är ett bättre ord..
9. vågar du äta småkryp? Näe fy fan!

SKOLAN:
1. vad heter din skola? Går inte i skolan. Men den hette Wasaskolan :)
2. vad heter din favoritlärare? Arne
3. vad är ditt favoritämne? Svenska, rättskunskap
4. snyggaste läraren på skolan? Urban - yummie
5. har du bra betyg? Haha, ingen kommentar
6. tråkigaste ämnet? Engelska
7. har du skolkat mycket senaste året? Nix
8. Har du fuskat på prov? Antagligen
9. hur tar du dig till skolan? Gick
10. har du gjort mer än kyssas med någon när ni varit i skolan? Nix

RANDOM:
1. vet du vem FATO är? Nix
2. När tuggade du ett tuggummie senast? Igår
3. när var du på semester senast? Förrförra året
4. vilken färg är det på din tandborste? Rosa :)
5. är ditt hår tråkigt? Sometimes
6. vad har du för påslakan just nu? Vitt med gråa hjärtan
7. när såg någon dig naken senast? Söndags
8. hur ofta duschar du? En eller två gånger om dagen
9. gillar du BUBBEL ROLLER? Ehm?
10. när ska du gå och lägga dig? Ikväll någongång när jag blir trött

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0