hemkommen från ett fruktansvärt prov

Ett fruktansvärt prov som gick fruktansvärt bra! Faktiskt. Ganska förvånad över mig själv.
När jag först kollade på frågorna visste jag inte vart jag skulle ta vägen. Såg ut att vara skitsvåra först, men när jag väl läste dem lite ingående så va det i stort sett hur enkelt som helst. Skrev dock inte på en fråga eftersom jag inte har memorerat stadierna i en folkökning med nativitet o mortalitet ;D
Enough, hatar geografi! Nästa prov är på Näringslivet den 10/11. Får väl hoppas att det är lite intressantare :D

Vet inte riktigt vad som händer nu. Ska ta o slänga i mig lite mat o kaffe. Ögonlocken vill trilla ner o aldrig mer öppnas. Somnade inte förrens vid fyra inatt. Pluggade som tusan till klockan va två ungefär, sen kollade jag på avsnitten av Andra Avenyn! Missade ju alla avsnitten i veckan. Har fortfarande ett kvar, så ska kika på det snart. Laga lite mat o slänga mig i soffan med laptopen! Inte helt fel :)

Nähe, kaffe va det. O maat! Hungrig som tusan. Får se vad jag hittar att laga till :)
Ha en bra dag sålänge!
Puss o kram





Dagens klädval
Bolero - H&M
Linne - H&M
Linne - Rumble
Jeans - Tiger of Sweden
Skor - Björn Borg
Jacka - Gina tricot

Kommentarer
Postat av: Stijnalina

I love tiger of sweden!

2008-10-06 @ 13:02:51
URL: http://stijnalina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0