i have nothing, if i don´t have you

Seg dag!
Marcus ringde o väckte mig vid 11. Va inte människa o höll på att somna i telefonen :D Men jag steg upp vid halv 12 när vi hade pratat klart o duschade, gick ut med hunden o käkade frukost. Träffade Jenny på vägen. Vilken söt liten fisunge hon har! Ge mig. Man blir lite avis o lite sugen faktiskt ;)
La mig i sängen o pratade ännu mer med snutte. Spelade lite mario kart o käkade ahlgrens bilar. Så gott!
Nu har jag tagit tag i mig själv o pallrat mig upp. Ska snart städa till rummet lite. Bädda sängen, hänga in lite kläder o plocka med tvätten i allrummet. Ska nog ta o dammsuga allrummet med på en gång. Jobbigt, men behövs. Hunden hårar som tusan! Usch..

Till middag idag blir det Wallenbergare o potatismos. Jag hoppas potatismoset, inte min största passion här i livet, så jag ska plocka ut lite potatisar som jag kan mumsa på istället. Mycket godare.
Ikväll blir det även andra avenyn för hela slanten. Denna veckan ska jag minsann inte missa det! Ska skriva ihop ett CV, personligt brev o så senare med. De andra jag skrivit har försvunnit.
Men inget svårt att skriva sånt, så det är time to fix again!
Måste erkänna att jag är lite sugen på att vara au-pair i Florens ett halvår. Hade varit en upplevelse. Bara dra iväg ett halvår. Sen finns det ju saker som håller en kvar i Sverige. Annars hade jag inte suttit där jag sitter idag! Inte en chans.
Får väl se vad som händer och sker. Måste göra något snart! Jag dör av tristess..

I helgen blir det mys, middag o slappa. Ingen utgång här inte. Är faktiskt inte alls sugen, för en gångs skull :P Brukar ju vara det annars. Men kanske blir det framåt helgen, vem vet.

Nähe, time to plocka fram dammsugaren. Här ska det minsann städat så det luktar ljuvligt!
Later.
Puss och kram






marcus rosenberg ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0