i just want to dance

Åh va sugen jag är! Blir till att åka till Ryd ikväll o kolla på damernas träning. Saknar innebandyn så himla otroligt mycket. Finns knappt ord :D Så ska dra dit, om jag har bil vill säga, ska ringa mammsen o kolla. Missar dock andra avenyn, men får kika på nätet :)

Förövrigt va jag i skolan nyss. Ska bara flytta en lite del i projektarbetet eftersom det va skrivet på fel sida, men det tar ju inte lång tid! Sen är jag klar med det, och hoppas på att det blir godkänt så. Va ju iofs godkänt innan, med texten iaf, men ordningen va HELT fel. Hoppas det blir bra nu raa :D
Sen pratade jag med Petrus. Är numera heeelt klar med demografiavsnittet. Fy fan va skönt. Slippa den skiten nu. Yummie. Nu väntar jag på att mina papper om Näringslivsdelen ska komma så jag kan börja plugga på det. Plugga är faktiskt ganska kul :)

Nähe, nu ska jag slänga ihop lite käk. Får se vad kylskåpet/frysen har att bjuda på :)
Puss och kram

Kommentarer
Postat av: Stijnalina

"Plugga är faktiskt ganska kul" - jag håller ändå med dig, för jag är gryyyyymt sugen på att börja plugga nu, men får ju inte eftersom jag inte kom in :(

2008-10-14 @ 15:09:12
URL: http://stijnalina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0