INGEN SOLNING

Näe, vilket skit! Dem målar om rummet som är innan solarierummet tydligen så inte blev det någon solning. Får se om det kanske kan bli lite solning på fredag efter jobbet då! Jobbar nämligen fredag 7-14, thats soo fucking nice!
Jobbar även den 1/11. En lördag vilket betyder delad tur. 7-14, 17-20. Också mycket trevligt. Har dock ingen aning om vilken avdelning jag ska vara på, men det löser sig. Mer jobb, TACK!

Tog ut mig som tusan ikväll! Sprang som aldrig förr, va skönt att vara så slut i benen som jag va när jag kom hem. Bara lyssna på musik ganska högt, känna pulsen öka och känna benen bära en! Gaaah, är så man vill ut igen. Yummie.

Imorgon blir det stan en runda. Ska försöka hinna blogga lite innan jag drar. Ska upp ganska tidigt imorgon, ut o gå med vovven min, duscha, göra mig iordning, uträtta lite ärenden o sen drar till stan! Ska köpa en underbar klänning som jag hittade på gina tricot när jag va inne på deras sida o kikade. Fast måste köpa tejp som håller upp brösten eftersom den är öppen i ryggen. Men klänningen är sjukt snygg! ( https://www.ginatricot.com/se/#/product/25223358 )

Hur som helst. Nu ska jag kila o slänga mig i sängen. Spela lite NHL kanske, får se. Funderar på att läsa ut min bok med. Den är ju sååå bra :)
Sov gott allesammans.
Puss o kram




maaarcus ♥

Kommentarer
Postat av: Stijnalina

Klänningen var supernice! Älskar mönstret! Det är mitt bästa mönster, men ryggen gillade jag inte så där :P.. Alltid något att klaga på, och föresten så klaaart jag kan hjälpa dig med din header darling, men är inte så jävla bra på det dära.. Du had eju jättefin ett tag, vad gjorde du av den? Dessutom sunshine, så OJ vad du har gått ner i vikt? Skitsnyggt! Aldrig för att du var ful innan, men du vet nog ändå att jag inte menar så :).. puss

2008-10-22 @ 22:28:20
URL: http://stijnalina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0