innebandy is the shit

ÅH VAD DET KLIAR I FINGRARNA...
Helt sjukt. Sköt lite med Malins klubba innan, vilken skönt grepp man får. Ska ta och inskaffa mig en ny bandyklubba när lönen kommer, sen får jag väl leva snålt resten av månaden eller något! Ska försöka få hem mina klubbor från Sofi o Sara med, inte det lättaste dock!


Just nu känner jga mig hur seg som helst. Men så fort jag borstar tänderna, plockar av kläderna från sängen och lägger mig i sängen, kommer jag vara pigg som faan. Så är det hela tiden. I och med det kommer jag inte somna förrens 02.00 som alla andra jävla nätter..

Ska ta och göra iordning nu, sen krypa ner.


Sov så gott!

Puss och kram





marcus rosenberg ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0