inte det lättaste

Va ute o gick imorse ju, sen gjorde jag mina situps o sen käkade jag frukost. Efter det stack jag ut i trädgården för att inte tänka på cigg och fördriva tiden lite. Meen det fina vädret övergick till regn och jag va tvungen att gå in. Men än så länge jag har inte rökt och snart har jag varit rökfri 18 timmar. Yiihu på mig. Kliar lite i fingrarna, men jag ska inte, ska inte, ska inte!

Nu ska jag skriva om mitt projektarbete sen får hon minsann vara nöjd! Orkar inte mer. Vill hon att det ska göras om igen, får hon göra det själv. Inte så jävla roligt att hela tiden göra om det. Hon sa till mig att jag skulle gå efter mallen jag fick med mig hem, men inte en chans. När jag kom med arbete igår, sa hon att det va fel o skulle flytta om massa saker! Gaah, blir galen.

Nu ska jag ta o skriva. Sen ska jag, hm, ingen aning, ut o springa kanske. Eller fortsätta i trädgården om det inte regnar. Måste ha något att göra. Blir tokig snart.
Puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0