jag ser det snöar, jag ser det snöar

Jaa minsann, det snöar ute. Stora fina mysiga snöflingor faller ner från skyn. Både älskvärt och avskyvärt :)

Har satt upp duschen riktigt nu. Va ju tvungen att borra nya hål eftersom den nya duschen har kortare uppsättning än den gamla, men jag o morfar fixade det galant. Vi är ganska duktiga faktiskt!
Tänkte jag skulle tappa upp ett varmt bad nu och ta hand om mig själv lite. Känner att jag behöver det nu. Är stelfrusen, mina naglar looks like shit, mitt hår känns lite lite strävt efter färgningen plus att jag måste raka benen. En riktig ta-hand-om-sig-själv-dag-idag. Yummie.
Hoppas på att mina underbara underkläder ska komma idag med. Va ju jättelänge sen jag beställde dem nu :( Jävla Halens. Kom igen nu!
Sista leveransen kommer ju till Preem vid ett-tiden så får hoppas på ett fint litet sms där efter någongång. Vill ha nu! Senast imorgon, kanske ångrar mig annars ;D

Åh vet ni!? Att för första gången på typ två år använde jag mössa! Kan ni tänka er? Knappt på jag kan göra det själv, men det är sant. Den är iofs ganska tunn, men ack så skönt om öronen det va.
Mer mössor åt folket ;)

Oh sen har jag (jonte då med andra ord) blåst upp min pilatesboll. Försökte göra några situps på den, men oj. Va svårt de va att hålla balansen. Tar en stund innan man hittar knepet med att stanna kvar på bollen, men när man gjort det känner man på en gång att man har tränat magmusklerna. Vilken underbar boll mamma köpt till mig. Den ska tillringas många timmar på :)

Nähe, slänga sig i badet o ta hand om sig själv va det som stod på schemat. I love it!
Puss o kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0