jobbdag idag

Idag blev det visst en jobbdag. Ska jobba 13-21. Missar Idol, men får kika på slutet bara. Är ju egentligen bara intresserad av hur det går för Anna. Kanske Alice lite med dåra, men ingen annan! Känns som alla bra har åkt ut nu..

Har inte orkat ta mig upp ur sängen ännu. Den är så varm o skön. Men det är väl dags snart. Måste ju hinna lite saker innan jobbet. Ska fixa lite med tvätten, mitt rum, vardagsrummet osv. Hinner noginte dammsuga o så, men plocka undan alla miljarder saker hinner jag.

Jaja, om man kanske skulle pallra sig upp nu? Har inget vettigt o skriva just nu tror jag inte, så ska inte plåga er mer :)
Ska slänga i High School Musical-skivan i dvd:n nu så musiken strömmar fint ur högtalarna. Kan nog snart varenda låt. Vilka låtar :D

Ha en bra dag, så hörs vi nog ikväll!
Puss o kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0