jobbdag på hög nivå

Haha, vilken dag! Först blev jag halvt galen på en i personalen (va inte på min vanligaavdelning, thats why. klarar inte riktigt av alla på den andra avdelningen), sen gifte jag mig med en ny som kommit. Vilken gamling. Han är verkligen 12 år i sinnet. Han sa till mig att vi skulle ta en fika ngn dag o att jag skulle följa med till hans förfallna somarstuga. Haha, man kan inte göra annat än o skratta.

Igår blev inte så tidigt som jag antog det skulle bli. Snutte ringde o vi pratade hur länge som helst. Har så svårt att lägga på när det är han i telefonen. Vill prata hela natten :)
Imorse va jag bannemig uppe vid fem. Kvart över fem stod jag o vovven utanför dörren o va redo för en powerwalk. Ville inte sluta gå! Shit, va skönt det va att gå upp så tidigt o bara gå. Hm, gå är nog min passion i livet tror jag!
Funderar på vad jag ska hitta på nu.. Börjar bli lite smått rastlös. Funderar på att ta o dra ut en sväng. Meen njaa. Spela NHL hade också varit nice. Tror nog minsann det blir det.

Hörs senare.
Puss o kram



maaarcus, the love of my life.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0