kyckling och alpnaerings beasås

Stekte kyckling innan jobbet idag o så stekte jag en extra för att få mat när jag kom hem. Skitgott. Va dock tvungen att sticka till ICA o köpa turkisk youghurt för att kunna göra alpnaerings beasås :)
Det va nog världens godaste middag/kvällsmat!
Köpte ju även ost/lök hjärtan o ahlgrens bilar också. Det är ju plugg/onyttighetskväll ikväll :D

Jobbet gick kanonbra. Dock ganska mycket att göra största delen av kvällen vilket gjorde att det inte va en lugn stund, men sånt gillar vi! Meer jobb till mig, taack!

Nu ska jag sätta mig ner med min otroligt roliga geografi, så den blir klar. Kanske tillomed tar en sväng till skolan imorrn för att lämna in det. Måste ju prata med Irene med om mitt projektarbete. Sen ska jag o mamma färda garaget så det blir riktigt iordning så vi kan börja köra in bilen. Man får ju för tusan skrapa rutan på morgonen, usch..
För övrigt är hösten underbar. Älskar alla röd/orange/gula löv som faller ner på marken. Dock väldigt ruggigt om mornarna o kvällarna, men jag älskar hösten :)

Nähe, time for some plugg, sen TVtittande.
Puss o kram




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0