lördag kväll

Har haft världens mysigaste helg än så länge! Haha, vilken bowlingkväll.
Igår blev det plugg på dagen, iordninggörande och hårinsättning och senare på kvällen blev det discobowling med Marcus, Jonte o Emelie. Vilken kväll. Thank you!
Började med att jag va förste man till bowlingbanan. Rännan första "kastet", men andra fick jag ner några stycken! Wihu!
Alla va sjukt dåliga i början, men kom igång efter ett tag. Jag måste nog erkänna att det va cidern som fick mig att strikea så mycket och inte min duktighet ;)
En mycket underbar kväll. Tack ska ni ha era söta människor <3

Efter bowlingen åkte vi till Skarmansmåla o kikade på HSM innan vi gick o la oss.
När vi vaknade imorse va klockan typ 10, men det kändes som om den var 6! Trodde jag skulle somna bums när jag ställde mig upp. Men vi rökte lite osv och sen kilade vi o sov igen. O sen vaknade vi vid halv 1 typ. Då va man inte heller utvilad, men lyckades ändå hålla oss vakna fram till kvällen :)
Kikade på HSM 2 idag. Mycket bra filmer det där. Längtar tills trean kommer på bio. Inte långt till den 24 oktober :)
Sen körde snutte hem mig vid halv 7 tiden eller något. Ville inte åka hem! Saknar ju så mycket!

Nu ska jag läsa lite Geografi. Slänga i mig en pizzabit till och sen kila o sova! Är som sagt inte så utvilad fast jag sovit ganska länge/mycket.
Ha en bra fortsatt trevlig lördagkväll ni som fortfarande är uppe :)
Puss




    

Gårdagens klädval blev
Leggings - gina tricot
Tunika - gina tricot
Jacka - Gina tricot
Stövlar - sixty seven (sko dej)
Klocka - axcent

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0