lördagmorgon

Ställde klockan på halv tio, men vaknade vid tio i nio skitpigg, så då begav jag mig ut i den strålande solen. Började på min halvtimmesrunda och det va verkligen inte varmt, men efter en stund värmde solen mot min kind och jag ääääälskar det! Gjorde mina situps när jag kom hem, sen hoppade jag in i duschen. Efter det gick jag in i sovrummet o möslite med tusse. Dock uppskattade han inte det eftersom jag va ganska blöt och inte så himla varm efter duschen :( Meeen, jag vet att han tycker om mig ändå!
Nu sitter jag här o skriver o käkar frukost. Hur gott som helst :D

Idag vet i tusan vad vi ska hitta på! Kanske ta en låååång promenad i den underbara solen?

Puss och kram



maaarcus ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0