min andra halva

Japp, det är du Nathoe!



Älskar dig, i vått o torrt. Nathoe o Erika mot världen!

Förövrigt babblade jag o min andra halva i telefon innan. Sa att vi skulle svara på listor, för dem faktiskt är roliga, men när jag va klar med min,  o skulle publicera den så kunde inte sidan visas. Ska ta o göra en snaart, efter jag borstat tänderna o lite så :) Kika in Nathoes blogg sålänge - touchofnathie.blogg.se
Funderar på hur jag ska göra imorrnbitti. Ska försöka komma upp vid halv 10, vakna till lite, gå halvtimmesrundan med hunden o andas in lite frisk luft så man rensar hjärnan lite. Tänka lite på vad man vill göra med livet och vissa saker. Får jag det, kommer jag klart överväga att åka, meeeen (alltid dessa jävla men) jag vill inte åka egentligen. Kanske skulle ta sig i kragen o fundera ut hur man verkligen vill göra..
Usch, hatar tankar. Vill egentligen inte tänka alls ibland. Bara göra saker utan tankar. Men så funkar det inte riktigt. Äsch, det blir nog bra med allt. Förövrigt ser morgondagen ganska fylld ut, för en gångs skull. Ska fixa lite på mitt projektarbete, skriva CV o personligt brev o laga mat. Kommer ta sin lilla stund. Kan ha kvar innehållet i mitt projektarbete, men måste skriva om det i rätt ordning. Inte roligt att skria av sitt eget arbete i snudd på 20 sidor, men vad gör man inte..

Aja, slutpratat för mig. Ska ta o blossa lite nu, borsta tänderna, göra en lista, ringa Nathoe o krypa ner i sängen - som denna natten är väldigt ensam. Usch o fy! Stå ut, det är vad man får göra!
Sov underbart gott. Hörs väl försmodligen imorrn mellan skrivandet av projektarbetet.
Puss och kram



marcus rosenberg ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0