morsning korsning

Sovit gott? :)
Det har jag. Trodde jag skulle dö imorse när klockan ringde. Kill me. Varför sa jag att jag kunde vara hos tandläkaren så tidigt? Jösses, man är ju knappt människa innan klockan är 11 :P
Nu har iallafall en ganska god frukost ätits. Päron/vaniljyoggi, ett glas mjölk, en smörgår och en clementin. Yummie. När jag kommer hem från tandläkaren blir det mellanmål - fil och clementin. Slänga mig i badet är också någonting som jag prioriterar jävligt högt idag...

Nu strömmar High school musical - the boys are back ut ur högtalarna på TVn. Vilken svängig låt. Kan inte låta bli att bli på fest humör! Tänk en fest med high school musical tema!? Visst hade det kanske blivit lite enformligt eftersom det inte finns så himla många personer som man känner till, men ändå, hade varit coolt ändå. Tycker jag iaf. Vad tycker ni? :D

Nähe, time to borsta tänderna, borsta till håret och svira om till lite anständiga kläder. Springer runt här med mina målarfärgs-byxor, thats not so hot. 
Yeahyeah, på återseenden! 
Puss o kram




maaarcus ♥ no matter where life takes us, nothing can break us apart 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0