ny dag, nya krafter, nya utmaningar

Ställde klockan på nio imorse, men vaknade låångt före dess o låg o mös med älskling ett bra tag. Sen när klockan ringde, låg jag faktiskt och snoozade lite, men jag va utanför dörren innan klockan va halv 10.
Vet dick inte vad det va med mig idag. Fick inte alls upp flåset och tempot som jag brukar få. Hur mycket jag än försökte att ta ut mig, gå snabbare och öka taakten, så gick det inte. Men jag sprang lite istället också. Har ju ändå varit ute, men jag vill kunna ge allt när jag är ute. Yeah, gör ett nytt försök ikväll!

Igår när älskling kom hem från garaget, duschade vi och åkte till Ica och Päron. Där blev det tacos (inte för min del, men för de andra) och efter det film. Kommer inte ihåg vad den hette, men den va helt okej :D
Kom hem vid ett tiden ungefär och då gick vi och la oss nästan direkt! Snacka om att somna på typ två sekunder..
Idag vet jga inte vad som händer. Älskling har åkt till Gbg o mamma jobbar. Får väl ta o umgås med min kära bror! Är ju sjukt fint väder, så det kanske blir en runda badminton! Det är kul som tusan, kan inte få nog..

Nu ska jag fundera ut vad vi ska käka till middag. Pytt i panna kanske? Det va inte igår och det är ju såå gott. Helst med grädde :)
Puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0