onsdag

Inatt har varit en jävla natt! Drömt världens jävla mardröm. Tredje natten i rad. Va fan, va är detta? Det värsta är ju att man vaknar o tror att det är verklighet..

Skrev ett inlägg precis när jag vaknade, men den här jävla datorn hänger ju sig med jämna mellanrum, så inlägget kommer nu istället!
Steg upp vid 9 (duktigt av mig), gav hunden mat, började skriva lite här men eftersom den hängde sig orkade jag inte börja om, så jag gick min runda istället. Ett mycket bra tempo idag. Lika dant mina situps - gör bara 50 på morronen o 50 på kvällen, men nu är det 70 på morgonen. Ökar sakta men säkert ;D

Igår va en underbar dag. Började dagen med att självklart gå en runda. Väl hemma blev det en dusch och sen frukost o fotbad framför andra avenyn. Yummie! Kan inte få nog av de jävla programmet. Helt underbart..
Sen målade jag naglarna, filade fötterna, tog hand om mina söndriga nagelband, noppade ögongen och satt med hårinpackning. Fy fan, man känner sig som en ny människa :D
På kvällen lagade jag lite mat, gick en lååång runda, va nog faktiskt nästan 50 minuter. På ett ungefär. I snabb takt givetvis, gjorde mina situps, tog en dusch och efter det ringde mitt hjärta. Han va klar med maskinen i Ryd och skulle ut till Skarmansmåla. Jag följde med och träffade Christina. Världens mysigaste människa minsann!
Sen åkte vi hem hit o sov en sväng. Älskar att sova med älskling. Finns nog inget bättre ♥

Idag ska jag plugga lite tänkte jag. Hur tråkigt det än är, så ska jag minsann plugga lite. Är ju visserligen ett tag till provet, men lika bra att vara väl förbredd :)
Nu blir det frukost. Efter det plugg.
Puss o kram





maaarcus ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0