pluggande i stort sett hela dagen

Känns inte som att jag har gjort annat än o plugga idag! Visserligen har jag laddat upp massa bilder överallt o kikat pyttelite på TV, men det känns ändå som att jag har pluggat heeela jävla dagen. Orkar egentligen inte mer, men provet är imorrn o jag kan inte allt! Kan knappt hälften iofs, men vill klara denna skit så jag slipper det sen!

Vaknade vid ett idag. Skönt som tusan att sova. Dock sov jag bort ganska mycket pluggtid, men det va det värt! Körde till ICA o handlade frallor o så. Körde hem och käkade frukost. Sen sattes det igång o plugga! Fy tusan va tråkigt det är!
Suttit i stort sett hela dagen. O ikväll kom snutte förbi innan han skulle köra till stan. Spelade Mario Kart. Inte gjort det på miljoner dagar. Jag va skitdålig de första banorna, sen va han lika dålig ;) Men nu har han kört! Fy! Inte alls kul. Långt till fredag. Saknar ju honom redan nu. Hur ska detta då sluta!?

Nähe, nu ska jag plugga vidare, försöka bota min huvudvärk o sen sova. Missade Andra Avenyn givetvis, eftersom jag inte har något komihåg, så får väl kolla på avsnittet på datorn!
Gonatt o sov gott!
Puss och kram




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0