rubrik?

Usch, börjar bli riiiiiktigt kass på rubriker, så därför blir det ingen "rolig" rubrik idag.

Tog halvtimmesrundan ikväll. Inte 100 procent, men iaf 75. Skönt. Sprang lite också. Puss på det!
Va hos tandläkaren innan idag. Tog bort min tråd o gjorde en kotroll på en gång. Har ju haft "hål" mellan tänderna där nere och tandläkaren trodde det berodde på min tungpiercing? Ehm, hur kommer det sig att bara jag har fått det och ingen annan i min omgivning!? Hur som helst, så har tandköttet krypit ner hur mycket som helst och det är därför jag har fått sånna hål.. Bättre sköljning med bakteriedödande och mer rutinkokning av piercingen helt enkelt...

Förövrigt har det inte varit mycket på schemat idag. Va i skolan och lämnade mitt projektarbete, godkänd på det nu. Känns skönt som tusan. Sen åkte jag till mormor o hälsade på. Tanten hade varit helt borta hela helgen, så skulle se om de va bättre idag. Lite bättre, men inte mycket. Lilla mormor..
Sen solade jag. Va hur skönt som helst. Hann bara med en kvart dock, men ska upp o sola en halvtimme imorrn eller onsdag. Måste bättra på den lilla brännan man har ju :)

Hahaha, en ganska patetisk rolig sak som hände härromdagen. Eftersom jag slutat röka, är jag känsligare än känsligast! Så i fredags satt jag o läste tidningen helt vanligt. Kikade på börserna, vilka val som kommer att göras i olika länder osv, och sen kom jag till Arboga-morden. Först satt jag bara o blev argare och argare när jag läste om den tyska kvinnan som fälldes och fick livstid! Det räcker faan inte med livtid. Livstid PLUS avrättning hundra gånger om. Och straffet är fortfarande lindrigt..
I alla fall, jag läste o läste och till slut kom jag till pappans brev till sina barn.





Om man är insatt i morden, kan man inte mer än att bli tårögd! Mina tårar rann i flera minuter. Tur att ingen va hemma :P Visst är det hur trakiskt som helst, men jag trodde aldrig jag skulle börja gråta av något sånt, som inte ens rör min familj..

Hur som helst. Nu ska jag ta o kika lite på Ginas hemsida, ska leta efter en klänning jag hittade i Sthlm, men inte i Växjö. har glömt att kika efter den så det är väl dags nu :D
Gonatt och sov gott med er sen!
Puss o kram




maaarcus ♥


Kommentarer
Postat av: Emma

Mina tårar rinner med när ja läser om de stackars barnen som blev mördade och stackars deras mamma som får fortsätta sitt liv utan sina söta barn tack vara den här hjärtlöse människan..

2008-10-20 @ 22:24:39
URL: http://stoltmamma86.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0