skönheterna

Måste ju visa skönheterna som jag har klickat hem. Hoppas på att få dem idag. Vill ha nu :D

  
   

Som ni säkert förstår menar jag ju klart att det är bh:na o hipsterserna som är skönheterna och inte flickorna ;) Satt precis o läste vad jag hade skrivit, hade ju kunnat bli lite knas där ;)
Hoppas på att få mitt sms snaaart, men det kommer väl inte idag, eftersom klockan är för mycket :(



Såhär såg dagens ut (innan och efter jobbet), men nu har älsklings myströja o mjukisbyxor åkt på. Precis hemkommen från ICA (eller ja typ). Har kikat på bilddagboken en bra tag, så det va en stund sen man kom hem! :P Meeeen i alla fall.
Nu ska jag ta o svira om till "powerwalkkläder" o gå, gå, gå, gå! Har längtat efter min egenstund. Finns inget bättre än att stoppa in lurarna i öronen, sätta på powermusik och gå. Bara känna den kalla blåsten mot kinden, få tänka på sin älskling o bara tänka egna tankar. Tänka ut vad man vill ha ut av livet, vad man vill åstadkomma, vad man vill hitta på! Alla dessa frågor, utan några bra svar. Kanske får man inte alltid de bästa svaren av sig själv?
Vem vet...

Powerwalkkläder va det ja. Sen hem, situps, rygglyft, dusch och till sist, slänga sig i sängen o sätta på Play Prima och kolla TRE avsnitt av Andra Avenyn! Yummie. Vilken kväll.
Ha en bra kväll och sov gott om vi inte hörs innan läggdags!
Puss o kram




maaarcus ♥ säg mig, vad hade jag varit, utan dig?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0