snö o slask

Ja det började ju snöa så himla fint innan. Snön på marken där det är gräs o skog osv har lagt sig jättefint, dock är det bara slask på vägarna. Inte så himla roligt. Men snön är mysig ändå :)
Precis hemkommen från mormor, gott fikabröd och mindre gott kaffe. Neskaffe är inte alls gott, ska vara riktigt kaffe från kaffebryggare. Då är det mumma. Hur som helst. Dödade massa tid hon dem. Massa gnäll, as usual.
Men dem är ändå söta, klart.

Funderar på om jag ska ta en sväng i detta snöväder eller om jag ska borsta tänderna, tvätta ansiktet och krypa ner i min goa säng. Svårt dilemma. Hade varit skönt att ta en promenix själv o tänka lite, men en Irish Coffe o efter det sängen hade gjort gott. Aah minsann, det sistnämda får det bli. Får hoppas att det snöar imorrnbitti, så jag o vovven kan ta en sväng o jaga snöbollar. Eller ah, inte jag men han ;)
Snön är det bästa han vet!

Sen imorrn kommer the love of my life hit också. Känns som det aldrig blir morgondagen, men den kommer snabbare än vad man tror. Lördag blir det jobb (7-14, 17-20) och söndag ska jag o älskling hitta på något. Vet dock inte vad. Vad har han i kikaren tros?
Så det blir nog inte mycket bloggande då.

Hur som helst, enough. See you later!
Puss o kram



maaarcus ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0