ta mig tillbaka till gårdagen

Vilken dag. Vilken kväll. Vilken film. Vilket sällskap! Älskling, Päron och Ica. Yummie!
Vill tillbaka till gårdagen! Dock va jag väldigt, väldigt, VÄLDIGT onyttig, meeen man lever ju som sagt bara en gång :)
Pizza, godis, cigg o pucko blev det igår. O en massa roliga kommentarer. Haha, jaa som sagt, ta mig tillbaka.
Oslagbar kväll minsann! Thank you all <3

(Va inne på Hemmakväll o skulle köpa godis. Massa godis hittade vi som såg mumsigt ut och när vi skulle betala hände en rolig sak.
Han i kassan: Har du legitimation?
Ica: OH, HELVETE!!
Han i kassan: Hehe, brukar du säga så när någon frågar?
O efter det brast alla ut i ett gapskratt!
Inte lätt att förstå det roliga, det måste ta mig tusan upplevas! Men kul va det :)
)

Idag blev det långrundan minsann. Kändes att det behövdes efter gårdagens onyttigheter. Ska strax göra mina situps o rygglyft o sen slänga mig i duschen. Bränner High School Musical-skivor nu så duschen får vänta lite.
Tänkte dra mig till jobbet vid två-tiden, fika med mormor innan så hon blir glad. Så slipper mammsen tänka på det senare idag. Får hon komma hem och bara känna att hon kan slappna av. Inte varje dag hon får göra det!
Yeah yeah. Jobb idag va det med ja. 15-21. Mums på jobb. Efter jobbet blir det en promenix med Icapika. Tänk, en promenad denna dag och inte massa fika ;) Nästan så vi är lite duktiga!

Nu är skivorna klara, så duschen står på schemat. Ska försöka hinna städa rummet lite med. Måste dammsugas. Orkar inte, men har skjutit upp det så himla länge så det är nog dags nu.
Yeahyeah. Hörs efter jobbet och promenaden!
Puss o kram på er alla



maaarcus ♥ vackraste människan mina ögon skådat

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0