usch, vilken kall dag

Ja, det är inte många grader ute. Solens strålar tittar visserligen fram, men sprider ingen värme. Kallt är vad det är. Brr!

Precis käkat en mycket god middag. Gyros, pitabröd, sallad och tonfiskröra. Mums. Va länge sen jag käkade gyros. Så länge sen att jag inte ens kommer ihåg det. O mammas tonfiskröra is the shit. Gud va god den är!
Till lunch idag käkade jag tonfisksallad. Inte heller igår jag käkade det. De va med gott, men middagen va godast på länge. För övrigt har jag varit mycket duktig och kreativ idag. Suttit sen klockan 12 typ, men lite raster, med geografifrågorna Peter skickade hem till mig igår. Tänkte jag skulle fått det färdigt idag o kört till skolan och lämnat det, men det får jag göra imorrn. Har typ 10 minuters arbete kvar på sista frågan och sen är det klaaaart. Då slipper jag demografidelen och kan förbreda mig inför näringslivsdelen..
Känner mig ganska duktig :)

Om en stund ska jag ta mig i kragen o sätta igång med garaget. Blev ju jobb igår så det jag egentligen skulle hunnit med, hann jag inte med :D Så garaget står högst upp på prioriteringslistan, så kanske mamma slipper skrapa rutan imorrnbitti. Inte kul att stå i kyla o göra det när klockan är 06.45!
Jaja, never mind, garaget ska i alla fall städas!

Snart är denna dagen avslutad vilken innebär att det är en dag närmare lördag då jag äntligen får träffa snutte. Inte träffat honom sen i söndags o det är en jävla evighet! Veckorna bör gå fortare.
Jag älskar dig - from here to eternity.

Kikar lite på tatueringar. Börjar bli dags att slutföra stjärnorna, men vet inte hur jag ska göra med dem. Några förslag någon? Hade behövt lite hjälp med det där!
Förövrigt är jag nog sugen på en ny. Men börjar bli en del. Visserligen kan jag dölja alla, hade varit nice med en till :)

Hepp, färda demografin, klä på sig massa tjocktröjor o ge sig ut i garaget!
Se ya later.
Puss o kram





Dagens myspysstil
Mjukisbyxor - Five Line
Linne - H&M
Polotröja - H&M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0