eriiikah.blogg.se

Haha, blev så sugen på Kaskad när Icapica gav mig en kommentar om det. Så jag bokade soltid o stack dit. Dock simmade jag inte. Inte kul att simma själv plus att jag ska ut o springa. Vill ta ut mig riktigt ikväll, vet inte om jag orkar göra det efter simningen! Men simning får det minsann bli i fortsättningen :)

Nu ska jag alldeles strax ut o springa lite, ta ut mig riktigt, känna pulsen. Ooh nästan så man får orgasm :D Sen hem o duscha, sen ska jag faktiskt platta håret. Ska iofs bara vara hemma, men inte plattat det på tuuuusen är så känner för att göra det. Är ju så skönt :)

Förövrigt längtar jag tills snutte jobbat klart o kommer hit! Idol, godis, chips, mys, pizza, cola o nått sångprogram står på schemat ikväll. En liten cider också kanske!? Hm, vem vet :)

Puss o kram

Kommentarer
Postat av: Angelica

Kaskad, simma, simma, simma ! ;D

2008-10-24 @ 22:10:31
URL: http://angelicahammarstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0