vilken underbar dag

Går man ut, känner man kylan mot kinden vilket är underbart när man powerwalkar! Ge mig mer sånt. Funderar faktiskt på att ta halvtimmesrundan igen, så man får en regelbunden gångning denna gången. Hunden mår inte så bra i magen, så det blev igen riktigt riktigt svettig runda imorse, tyvärr. Men jag tog 15 minutaren när jag kom hem för att svettas lite innan jag gjorde mina situps. Yummie.
Nähe, halvtimmen med stavar denna gången? Mjaa, det hade inte varit fel. Älskar att promenera snabbt. Vilken frihet :D Plus att intervall träningar är toppen. Tummen upp på träning :)

Äsch, halvtimmen tar jag ikväll, med snutte om jag får ut honom. Skulle inte tro det, men man kan ju försöka :)
Nu ska jag ta o hoppa in i duschen, sen ska jag städa mitt stackars rum som är fullt med hundhår. "Labradorer hårar inte alls mycket", sa hon där vi köpte honom. My ass, han hårar ju värre än katterna o DEM hårar hur mycket som helst. Dammsuga är verkligen vår hobby här hemma! Gaah.

Näe, duschen och städa står högst på schemat. Sen ska jag nog sätta mig i soffan, ta ett fotbad (skrubba, smörja in o massera dem), kolla på TV, noppra ögonbrynen och måla naglarna :) Vilken make-over! Haha.

So long.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0