andra avenyn

Har faktiskt kikat på andra avenyn ikväll. Aldrig sett det innan, vilket är ganska tråkigt, eftersom det va förvånadsvärt bra.
Har dock hela första säsongen att glo på, vilket kan bli lite jobbigt. Hinner iofs kolla på hela första på en vecka :p

Ska borsta tänderna nu o sen slänga mig i sängen. Kanske kika på en film, men är ganska trött så det blir nog en insomning utan dess like idag!
Sova länge imorrn. Morfar tar hunden imorrn bitti, så för en gångs skull (!?) får jag sova ut!
Får se om det blir en springrunda imorrn när jag går upp eller om det blir imorrnkväll. Är somsagt ganska seg på morgonen, men det kanske är skönare att springa då!? Don´t know. Better find out :)

Va ute o sprang när jag kom hem efter jag lämnat Emelie. Ganska mörkt, men man känner ju till vägen mer än bra, så det gick fint! Lite läskigt att springa själv när det är mörkt, men med musik i öronen gick det kanon :)

Nu blir det röka, borsta tänderna och film!
Sov gott allesammans!
Puss



P.S - i love you

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0