dags att uppdatera bilder från stockholm

Ja, det börjar bli dags för det nu. Inte gjort det på ett bra tag eftersom jag har skrivit nästan alla mina inlägg från Charlies datorn och bilderna har legat på min. Ingen vidare bra kombination. Här kommer iaf massa bilder :)


Nathie med sin fina hatt som vi hittade på H&M :)

Lite myspys i soffan första dagen i Stockholmia! Två trötta sötnosar.

Nathie försöker se porrig ut. Hon lyckas alldeles utmärkt <3

Massa gonattmys innan sovdags. Trångt och varmt va det med tre i den sängen!

Vi hade riktigt kul. Blåste upp en, ja ni ser vad det är, och flummade! Så kul man kan ha med en sån tråkig sak :D

That´s me! Try to beat me, bitch!

Någon dag (kommer inte ihåg vilken) va Charlie ute och övningskörde så jag o Nathie passade på att ha mysdag med täcke, chips och godis. O filmen vi såg va..

Aristocats :) Som jag inte har sett på tusen år och lite till! Mycket rolig film.

I fredags blev det fest. Meningen va utgång, men vi drog fram..

Den här saken, som jag inte minns va det heter just nu!

Sen kom Emelie och hälsade på, men sin söta pojkvän..

Som heter Patrik :)

Här sjunger Charlie och Patrik är sur för att han inte kom ihåg reglerna i spelet vi spelade :D

   
De första paret är mina ÄLSKADE Björn Borg skor som jag inte skulle göra mig av med för allt i världen. Dem är helt underbara. Helt klart värda varenda krona. Jag älskar dem! Alltid varit inne på Lacosteskor, men fan heller. B.B är helt klart skönare. Och så är dem världens finaste. Kan inte sluta titta på dem :)
Andra paret är min underbart sköna ballerinaskor jag köpte för 74 spänn :P Inga skoskav och du känner inte att du har dem på dig. Självklart är dem också värda varenda krona, men dem va inte så dyra :)

Nu ska jag slänga igång en film och sen sova. Upp tidigt imorrn (alltid tidiga mornar när man sover hos farmor :(), sen ut o gå. Ska gå en lååång runda imorrn. Inte gjort det på år och dagar.
Vid två blir det SÖS. Hälsa på pappa som förmodligen blir kvar där ett par veckor. Stackaren!
Sen på eftermiddagen/kvällen blir det nog middag hos Micke och Lollo. Så jag kan inte lova att jag hinner skriva något imorrn. Men ska försöka hinna slänga in en outfitbild och ett par rader :)

Sov så gott. Hörs imorrn.
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0