det borde vara olagligt

Ja, det borde det. Borde vara olagligt att ha element som känner av temperaturen ute. Elementen är svinkalla fast det är kallt ute. Förstår inte varför. Blir väl att dra in ett element som inte känner av utetemperaturen :P Kanske man får lite värme i mitt rum.

Varit på jobbet o lämnat/skrivit på mina månadslistor. Kanske är nödvändigt om man ska få sin lön :D
Skönt att gå, men har lite träningsvärk sen igår. Men ikväll blir det samma runda. Eftersom lillebror inte ska med ut o springa ikväll, så blir det mp3n som får hänga med. Kanske man får upp tempot liiite iaf.
Ska verkligen försöka sluta röka med, men det är inte det lättaste. Eller iaf bara röka när jag festar. Hm, we´ll see.

Nu ska jag ta o dammsuga mitt rum o fixa lite. Hade gärna lagt mig under täcket o sovit resten av dagen, men så funkar det tyvärr inte. Ska plocka ur diskmaskinen med. Hade behövt cykla till Ica o handla lite, men det orkar jag nog inte. O så är det ju så kallt ute. Fy attsiken :D

Hörs senare.
Puss



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0