färdig jobbad

Ganska lugn dag på jobbet idag. Va inget vak, personen avled tidigare idag, så jag jobbade på andra C-sidan.
Men blir inget jobb imorrn natt! Ganska skönt (bättre att ligga hemma i sängen o sova ;)) men hade varit sköna pengar.
Yeah yeah, thats life.

Imorrn bitti blir det ganska tidigt. Upp vid halv 10, göra sig iordning, käka frukost och köra Jonte o co till Väckelsång. Ska bli kul att se dem, dock kanske lite kallt, men har inte kollat när dem har spelat på hur länge som helst.
Hoppas verkligen att Marcus dyker upp med. Pratade med honom innan och jag saknar hans mysiga skratt. Va inte igår man träffade honom, tyvärr. Me like you!

Precis sneglat klart på Sing-a-long. Vilket kul program. Helt underbart. O självklart sjöng man lite med, det hör ju till ;) Emelie och jag har sjungit ikapp, sen om det lät bra eller inte, det är ju en annan femma! :)

Nu ska jag snart plocka undan i soffan i allrummet så mamma blir glad när hon kommer hem!
Ha en fortsatt trevlig lördagkväll.
Puss



P.S  - i love you


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0