godmorgon!

Va heelt slött att jobba. Fast än timmarna gick ganska fort, satt man bara rakt upp o ner hela natten. De andra två gick sina rundor, bytte av mig 10 min när de kände för så jag fick röka osv!
Har läst en massa inatt. Tog med mig Geografin och läste lite om Demografi (tror det hette så). Prov på det den 6/10!
Läste också ut Mary-Kate&Ashley boken, den är ju inte så svårläst så det va väl inte så konstigt, och sen började jag läsa "Förlorad". Den är faktiskt himla bra!

När jag kom hem imorse gick jag kvartsrundan med hunden. Det kändes som om den tog 4 år. Det va ingen höjdare :( Men väl hemma efter det va klockan ca 8, så då blev det sängen för min del! Sa gonatt till alla o slumrade. Somnade dock inte förrens vid kvart i nio eller något, men det va skönt att sova. Jag hade velat sova hela hela hela dagen idag!

Nu ska jag upp, slänga i mig lite frukost och hm, ingen aning. Slänga  mig på soffan antar jag :D
Ha en bra dag tills vidare så hörs vi.
Puss



P.S - i love you baby




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0