gomorgon världen

Blev lite senare uppstigning än planerat.
Sprang bara en liten runda igår, det är ju för tusan mörkt överallt, ser ju ingenting. Va ingen höjdare att springa så sent. Vet inte när jag somnade. Kroppen va uppe i varv och det hjälpte inte att läsa. Men jag fick min springrunda iaf.
Läste en massa sidor innan jag slutligen bestämde mig för att försöka sova!

Nu ska jag ut o springa igen. Hatar att jobba ikväll, då spricker ju rutinen med springningen. Ganska jobbigt att springa innan jobbet med, för man blir så slö när kroppen gått ner i varv.
Men springa, duscha, luncha o sen sticka till jobbet. Blir ganska lagom tror jag.

Idag kommer Madde ner! Yeeyh. Jag har längtat efter henne :) Fast det nästan va igår man träffade henne. Haha, ja tänka sig. Hon ska vara här enda till söndag. Får se om det blir spel och lite så. Jobbar ju idag, imorrn ska jag till stan osv och lördag blir det ju utgång. Söndag vet jag inte vad som händer ännu, men då åker hon ändå hem så :D
Får väl se hur det blir!

Nu ska jag klä på mig varma kläder (kyligt ute), sen ska jag springa en runda.
Hörs kanske innan jobbet. Om inte annat får ni ha en underbar dag!
Puss




Jag älskar dig  ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0