gomorrn

Precis vaknat. Sovit huuur många timmar som helst men ändå skulle jag kunna sova mer :D 
Blir till att stiga upp nu, ge hunden pencillin vika/hänga tvätt o sen gå o köpa frallor (tror jag). Får se om jag orkar. Hade behövt gå en längre runda med hunden, men frallor är ju inte såå jättenyttigt. We´ll see!
Får se vad som händer resten av dagen. Kanske ska gå till jobbet. Måste skriva på min månadslista ändå och bättre sent än aldrig. Då kan man passa på att slänga sig i solariet med. Börjar bli bleek :(

OH BTW. vet ni vad jag gjorde igår? Jag va ute o spraang!! Helt otroligt. Sprang hela kvartsrundan (för er som brukar träna är kanske inte det så långt) men jag är faktiskt sjukt stolt över mig själv. Den blir det ikväll igen :)

Nu blir det uppstigning, ha en bra dag!
Hörs senare :)
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0