gomorrn

Morsning korsning.
Gammelmormor ringde imorse o väckte mig, VID 9! Förstår hon inte att man ligger o sover så tidigt? Hon åjade sig i telefonen och tyckte jag skulle komma o bo där o ta hand om dem! Haha, värsta jag har hört.
Efter vårt telefonsamtal tog jag ut Frasse på en runda och när jag kom hem gick jag o la mig igen. Nu ska jag ta o springa en runda, eftersom jag inte hinner det ikväll!

Resurs ringde nyss. Jobb ikväll 16-21 och imorrn 13-21. Äntligen lite o göra! Me like :)
Skönt att det inte är vak så man håller igång lite. Dock vill man inte ha telefonen, den ringer heeeela tiden ;) Men jag antar att jag måste ha den eftersom jag jobbar till 21 :D

Nu ska jag ut o springa, efter det ska jag ta mig en dusch, sen blir det städning av badrummet. Går sakta men säkert framåt, men bättre att det blir gjort än inte alls :)
Hörs kanske innan jag sticker till jobbet!
Puss

Btw, underbar låt: Leona Lewis - Forgive me.



Jag älskar dig


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0