helt slut

Äntligen hemkommen från jobbet. Känns bara som jag har drygat idag. Anhöriga va där idag med så jag har inte suttit vak många minuter idag.
Va ganska slappt på avdelningen med. Inte alls mycket att göra. Latade mig större delen och läste min underbara bok. Inte många kapitel kvar tills den är utläst. Lite tråkigt, för den är ju så sjukt bra.
Får ta och läsa en annan kriminalroman efter denna och helt enkelt hoppas på att den är lika spännande :)

Ska slänga mig i sängen nu. Huvudet värker och ögonen vill knappt hålla sig uppe. Men det blir nog läsa lite ändå!
Imorrn blir det Växjö. Emelie ska med så får lulla lite med henne på stan.
Ska ändå träffa Marcus. Hade iofs velat träffa honom själv, men jag får väl skicka in henne i någon affär så länge!
Se om jag hittar något intressant. Va ju lite dåligt med det sist jag va i stan, bättre lycka denna gången!

Imorrnkväll blir det också mycket nice. Får dock hoppas på att jag inte har huvudvärk då! Men det har ju inte hindrat mig förut ;)

Nu ska jag ta mig ett bloss, borsta tänderna och tvätta ansiktet med mitt underbara ansiktsvatten som förhindrar finnar. Det är världsbäst!
Gonatt och sov så gott allihop.
Puss



Jag älskar dig  ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0