hola

Sitter just nu på tåget. Skönt! Tog sista minutenbiljett med internet ombord så man har lite o göra under den långa trista resan. Dock har jag sjukt mycket att se fram emot, men måste ju underhålla mig med något tills dess :)
Vid kvart i 10 kom mitt hjärt o hämtade mig o körde mig till Växjö :) Gick på stan med henne lite och hittade världens snyggaste skor. I FUCKING LOVE THEM! Bild kommer ikväll.



En underbart foto på mitt finaste hjärta! <3



Slänger även upp en bild på Sliri och Henke som jag har kört på både
onsdag och fredag! :)

Är just nu i Nässjö, vilket betyder att jag har hur långt kvar som helst! My god! Orkar inte mer.

I helgen blir det utgång med. Fanny, Nathie, Erika, Charlie och massa andra människor som jag inte känner ;)
Kommer bli kanon! Har kameran med mig, så jag ska uppdatera vad som händer ;D

Ska se film nu i brist på annat.
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0