höstväder på hög nivå

När jag gick upp imorse strålade solens alla strålar på mig, men inte va det varmt ute. Va buskallt!
Ska snart ut med hunden i detta busväder. Inte lätt att gå ut med honom tidigt längre eftersom hans penicillin ska verka 1-2 timmar innan han ska ha mat. Så det blir sena promenader, både morgon och kväll, mendet gör inte så mycket!
Har precis käkat frukost. Det va gott. Smörgås, ägg, filmjölk och kaffe, vilken start på morgonen!
Efter rundan med hunden blir det en duscha och sen ska jag göra mig iordning lite. Ska se om det finns något kul att göra idag.
Ska bära in höstskorna o frossa lite. Så vilka jag ska ha kvar och vilka jag ska slänga. Kommer iofs inte slänga några, för skor är min passion, men man kan ju låtsas :)

Hoppas ni har en roligare dag än mig.
Hörs senare.
Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0