idol

Kollat på Idol med Nathie och Charlie ikväll! Ätit chips, godis och mackor. Såå onyttiga är vi. Men det va gott :)
Varit en lugn och skönt dag idag. Bara legat hemma o slappat. Duschat en runda, men inget mer. Iofs varit o mött Nathie vid bussen och  gått en sväng :) Det va ganska nyttigt!

Imorrn blir det en lugn dag också, Charlie är nog hemma då, så får väl umgås med honom (fast han inte är så rolig ;)). Kanske tar en sväng hem till Madde och co beroende på när dem kommer hem.
Blir nog utgång imorrn med. Får se om vi får med Rickard med. Han är sjukt snygg :) Han ska med hem ;)

Nu ska vi snart krypa ner. Läsa lite (om jag hittar en bättre bok än "Gamla tanter lägger inte ägg" i Nathie låda). Annars får jag väl ligga o sjunga innan jag somnar :)
Nathie och Charlie är mina änglar <3

Gonatt, hörs imorrn!
Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0