ingen bra dag alls

Sjukt ont i halsen, huvudet och magen. Plus min skithosta som jag aldrig blir av med! O så har bihålorna börjat göra ont. Fy fan va jag hatar att vara sjuk!

Funderar på att ringa till Pernilla och skjuta upp min introduktion och gå till läkaren istället. Inte så bra att jobba när man absolut inte är frisk. Inte så kul heller för den delen.
 Jag vill inte gå till jobbet och känna att jag måste jobba på halvfart bara för att jag är sjuk. Jag vill hela tiden ge järnet!



Vaknade vid 9 idag, frukost vid halv tio ungefär. Smörgås, ägg och juice. O så självklart kaffe på det :)
Efter frukost blev det lite tvtittande. Supernanny är ju bara för bra.
Ungefär vid 12tiden blev det duschen och iordningfixande. Lite tvtittande efter det och senare besök hos pappa. Kul att se honom piggare nu! Fått tagit bort massa slangar!
Och nu är jag precis hemkommen. Ska ut o ta ett bloss nu o senare kolla lite på tv. Farmor håller på med maten, hoppas att den går fort, för jag är sjukt hungrig :)

Ha en bra eftermiddag/kväll om vi inte hörs mer.
Puss






Dagens kldäval blev
Vit/randig skjorta - ginatricot
Svarta jeans - replay
Skor - svarta underbara ballerina


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0