it´s good to be hoome

Borta bra men hemma bäst. That´s right, hey?
Eller är det bara jag som tycker det? :D

Har varit två undeeeerbara veckor (även om jag varit sjuk) och jag behövde verkligen komma bort från denna skithålan ett tag. Börjar bli trött på alla människor som beter sig som att dem vet bäst och tror dem är störst bäst och vackrast.
Vet att jag inte är ensam med den åsikten!

När jag kom hem efter ett antal timmar med tåg och buss låg det ett paket till mig från ellos. GISSA OM DET VA MINA SKOR OCH MIN TUNIKA! Åh va lycklig jag blev, har väntat i tusen år dem sakerna. Vilken känsla :)
Har dock inte tagit någon bild på tunikan, men här kommer en bild på de underbart snygga skorna:
 



 
Skor behövde jag dock inte, som sagt, men blir man kär så blir man! :)

Nu blir det till att packa upp resväskan, slänga in massa tvätt i tvättmaskinen o sen duscha.
Blir kanske Karlshamn ikväll o hälsa på Mika. Inte sett honom på sjukt länge :(
Ha en underbart bra kväll.
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0