lögn i helvete

Går ju inte o sova om dagarna. Det går ju iofs om man är bakfull o bara slöar framför TV hela dagen, men så är ju inte fallet idag. Har kollat på halva Surfs up. Riktigt rolig film. Dock har jag inte sovit någonting. Legat o vilat, men är hur pigg som helst. Får väl se hur natten går. Just nu känns det som om jag hade kunnat jobba hela natten utan problem, men hjärnan kommer inte vilja som  jag sen. Ögonen kommer vilja trilla ihop efter 2 någongång. Får ta med mig en bok, tidningar, geografiskiten och frukt så jag håller mig sysselsatt hela natten! Är dock inte så mycket för böcker, men ska försöka hitta någon som faller mig i smaken!

Två timmar kvar tills jag börjar jobba. Ska köra vid halv 9, så man hinner dricka kaffe, röka och ta det lugnt innan man börjar. Vak är dock inte så jobbigt, men ändå ganska skönt att ta det lite lugnt innan, hehe :)

Funderar på vad jag ska hitta på innan jag ska köra. Några förslag?
Kanske ta sig en dusch, dricka lite kaffe o ringa till pappa. Höra hur det är med honom lite. Hoppas på att det är bättre!

Ha en bra kväll!
Puss



P.S - i love you

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0