love in this club



Oh, sjukt länge sen. En uuunderbar Gbgresa.
I really miss old times. Ibland önskar jag man kunde vrida tillbaka tiden.

På kortet är iaf vääärldens snyggaste kille som jag och Azz hade turen att hamna bredvid/mittemot på tåget till gbg. WIE! Vi tackar gudarna för att platserna va dubbelbokade. Såg honom senare på H&M i det stooora köpcentret, men eftersom man på den tiden va ung och dum vågade man inte gå fram till honom ;)
Meen! Thats life.
Måste umgås snart. FÖR LÄNGE SEN!
Älskar dig Azz, och det vet du.

Precis slängt mig i sängen. Köpte Fransk Manikyr idag så jag har fixat med det. Kanske man kan sluta bita när naglarna är så fina :)
Imorrn blir det frukost vid 9/halv10 och sen supernanny, som vanligt :) På eftermiddagen kommer kusinerna hit och lite senare bär det av till Micke och Lollo för en fika och kika på deras nya hus. Miss them.
Ska se om jag kan förhandla mig till Lollos bil med. Dem ska ju sälja den :D

Ska se film nu. The Eye. Sjukt bra.
Gonatt.
Puss

Kommentarer
Postat av: azz

awww sötnos! <3

2008-09-12 @ 16:53:12
URL: http://aazz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0