man borde skjuta alla läkare

Vilken kukig jävla dag. Så jävla värdelös. Hatar alla läkare, dem borde skjutas i huvudet och man borde bomba alla vårdcentraler.
Pratade med sjukvårdsrådgivningen i morse. Hon sa till mig att jag skulle vara bestämd o säga att jag ska ha en röntgentid snarast! Såhär ska man inte gå när man är så pass ung.
Ringde till VC osvosv, o när jag kom dit vid 11 sa jag att jag ville ha en remiss till röntgen. Men va fick jag? Jo, ett jävla papper med ett namn på. En jävla sjukgymnast. TA ER I RÖVEN!
Ringde till sjukvårdsrådgivningen igen nu när jag kom hem. Men dem kan inte göra något tyvärr.  Dem är ju bara där för rådgivning, men hon tyckte det va skit att jag inte hade fått en remiss skickad!
Aja, får väl se va det blir med allt. Hatar allt!


Ska städa mitt rum nu, men ska jag lägga mig i sängen o kolla på film. Får väl se vad som händer ikväll.
Ha en bra kväll!
Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0