måndag

Nu är det måndag igen. Imorse när jag vaknade va jag bombsäker på att det va tisdag, men jag blev rättad :D
Igår tog jag det oerhört lugnt på dagen. Läste lite, sov lite, städade lite och sen kom Marcus o hämtade mig vid 7tiden och vi beställde pizza, hyrde film och åkte till Skarmansmåla. Kikade på Andra Avenyn och efter det filmen vi hyrde. Den va ganska bra, dock lite seg vissa stunder, men helt klart godkänd!
Sen knallade vi och sov. Imorse va det upp vid 6 som gällde. Shit, trodde jag va död när jag reste mig upp. Va hemma här vid halv sju typ och nu har jag nästan precis vaknat ;D

Idag blir det tvtittande, lite städande och sen en långpromenix med hunden. Ska laga lite mat i eftermiddag med, sen får vi se vad kvällen har att erbjuda!
Ha en bra dag!
Puss








Jag älskar dig ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0