måste skriva av mig

Orkar inte prata med någon, men vill få ut allt jag tänker på. Skriva av sig är väl det lättaste då.

Har så mycket tankar som jag inte vet vad jag ska göra av. En del är hat en del är kärlek och saknad.
Mina flesta tankar har gått till pappa de senaste veckorna. Fast han är ett jävla as så är han ändå en mycket fin person. Låter kanske som en konstig kombination, men ni som känner mig vet varför det är.
Han ligger fortfarande inne på SÖS vilket inte är alls bra. Pratade med farmor igår och han blir kvar där ett par tre veckor till. Förstorad lever plus att den är skadad, inflamerad buksportkörtel (stavning?) och hur mycket vätska i buken som helst. Hittils har dem tappat honom på 15 liter vätska och mer kommer det att bli.
Jag hoppas han inser hur allvarligt detta är. Vad är det är han har gjort med sig själv. Inte många som klarar sig ur detta, med så allvarliga skador, säger läkaren. Veet inte om jag ska skratta eller gråta!

Saknar min Ida så fruktansvärt mycket med. Önskar hon va hemma nu så man får umgås med henne. Hon har iofs bara varit borta ett par veckor, men det känns som en evighet. Kommer inte hem förrens om 16 dagar och DET är också en evighet. Men jag ska väl klara mig :)
Har ju så mycket att berätta för henne som tar timmar att säga. Jesus bruden, kom nu!

Jag saknar dig. Något fruktansvärt. Förstår inte vad jag tänkte på när jag gjorde som jag gjorde. Kändes nog bäst vid den tidpunkten, men det är inte ens roligt att skratta längre. Den största delen av dagen ägnar jag att tänka på dig. Du är underbar.
Jag älskar dig, Marcus! Tro det eller ej.

Imorrnbitti ska jag till VC i Ryd och kolla min äckliga axel. Den är iofs på bättringsvägen (ännu en gång) men jag vill ha en remiss! Ska försöka få Catarina Hedin som läkare, hur underbar läkare som helst. O så känner jag ju henne med. Kan inte bli bättre ;)
Imorrn blir det nog Karlshamn som det ser ut nu. Har iofs ingen lust men måste göra något. Funkar inte att sitta hemma i längden. Så utgång med Mika och Linus står på tapeten imorrn.

Nu blir det AFV, dusch och Idol, sen min underbart sköna säng!
Ha en bra kväll.
Puss

Kommentarer
Postat av: Nathalie

Jag hoppas verkligen att du INTE och då menar jag INTE menar Marcus Rosenberg?!

2008-09-19 @ 11:17:47
Postat av: Anonym

Jag hoppas verkligen att du INTE och då menar jag INTE menar Marcus Rosenberg?!

2008-09-19 @ 11:18:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0