nyduschad o fräsch

Skööönt att springa. Är faktiskt stolt över mig själv som har lyckats ta mig ut ännu en kväll o springa :)
Blir bara varannan dag till att börja med, kanske blir lite hårt med varenda dag på en gång. Är ju faktiskt duktig på att gå o göra situps de dagarna jag inte springer! Kanske blir ett bra resultat av detta :)

Idag har varit en underbart mysig dag. Har varit ute med hunden o gått, duschat o städat lite. Tvättat o strykt, bakat paj och lagat god mat till mamma. Jonte kom hem efter skolan o skalade potatis och gjorde god beasås från alpnearing. Den är så god! Maten vi käkade idag blev potatisklyftor, beasås, vitlökssmör, stekt lök och kycklingfilé i mindre bitar!
Mamma va överlycklig när hon kom hem. Bara slå sig ner vid bordet o mumsa i sig den goda maten vi gjort :)
Till efterrätt blev det en god hallonpaj som jag bakade tidigare idag och självklart kaffe :)

I helgen ska jag träffa frisör Fia. Tillsammans ska vi kolla ut den rätta färgen o längden på löshåret jag ska sätta i nästa helg. Längtar så jag kan dö. Blev ju inget hår innan jag åkte, så det får bli nästa helg. Kan dock inte bestämma mig om jag ska ha kvar min hårfärg som jag har nu eller om jag ska färga det mörkt!? Älskar iofs min hårfärg, men ibland är jag trött på den o vill göra något annat. Det får helt enkelt bli som det blir :)

Nu ska jag röka och kolla vidare på Idol.
Puss



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0