oléo

Igår blev det Oléo. Hur kul som helst!
Jobbade först till 21 sen åkte jag hem, gjorde mig iordning, drack lite, pratade med mamma, mamma Madde och Emelie och sen tog jag 22.40 bussen till stan. På bussen träffade jag Marcus, Ygde, Ule och Stefan. Bra i gasen! Roliga grabs.
Stod sen i kö hur länge som helst. Men det gjorde ingenting, för jag träffade Eva. Vi hade mer gemensamt än vad vi först trodde. Blev ett par tårar och massa prat när vi gick till bussen.
R.I.P Olof!

I fredags blev det ingen utgång. Tråkigt, men ganska skönt. Tackade ju dock nej till jobb i fredags eftersom jag trodde det skulle bli utgång, men jobbade igår istället, när jag skulle ut :P
I fredags blev det chips, godis och Alias med mamma, mamma Madde och Emelie :) Sjukt kul o mamma är såå dålig på att förklara. Tur att jag va med Madde. Vi ledde ganska stort ;)
Vid halv 12 tiden kom Marcus o vi gick en runda. Åkte efter det till Linneryd och vände. Va väl hemma kvart i två typ. Mycket mysigt.

Idag ska jag bara slappa. Ska nog ta och beställa en pizza snart som Madde får hämta ;)
Ikväll blir det Skarmansmåla förmodligen!
Nu ska jag ta i mitt rum och plocka in alla kläder som jag rev ut inatt när jag kom hem. Fråga inte varför, bara blev så :D

Ha en underbar söndag.
Puss




I love you, i love you, i love you ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0