regnig dag

Usch, inte ens en rolig dag. Bara regnar och regnar hela tiden :(

Har inte alls tagit det lugnt idag. Ingen långpromenix med hunden heller. Mamma och Ingela är ute o går nu med hundarna. Duktiga är dem!
Jag o morfar har fixat iordning i garaget. Satt upp hyllor o gjort om så bilen ska få plats. Innan allt röjdes undan har man ju inte kunnat gå där inne, men nu är det tiptop, nästan :)
Lagade mat innan med. Vårrullar, ris o champinjonsås. Mycket, mycket gott.

Nästan precus duschat. Varmt och skönt. Ska fixa lite nu sen får vi se vad som händer. Antingen blir det bio eller så blir det geografiuppgifter. Hm, hade behövt göra geografin, men det är så sjukt tråkigt!
Får väl se vad som händer.

Imorrn blir det Växjö. Ska käka lunch med Eva och gå lite på stan med henne. Ska bannemej ha kinamat imorrn, inte käkat det på tusen år!
Efter stan vet jag inte heller vad som händer :D Kanske får ta tag i mitt liv och plugga lite till provet jag snart ska ha. Usch, usch, usch.

Hörs!
Puss




Jag älskar dig ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0